Emulation fixes: - GB I/O: Fix incrementing SGB controller when P14 is low - GB Video: Render SGB border when unmasking with ATTR/PAL_SET - GBA SIO: Fix SI value for unattached MULTI mode - GBA Video: Fix backdrop color if DISPCNT is first set to 0 - GBA Video: Don’t iterate affine backgrounds when disabled - GBA Video: Delay enabling backgrounds in bitmap modes Other fixes: - ARM Decoder: Fix decoding of lsl r0 - FFmpeg: Don’t attempt to use YUV 4:2:0 for lossless videos - GB Video: Fix memory leak when reseting SGB games - GBA: Fix out of bounds ROM accesses on patched ROMs smaller than 32 MiB - GBA: Fix maximum tile ID in caching for 256-color modes - GBA Video: Fix cache updating with proxy and GL renderers - Libretro: Fix crash when using Game Boy codes - mGUI: Fix crash if autosave file can’t be opened - Qt: Remove potentially deadlocking optimization - Qt: Fix corrupted savestate and fatal error text - Qt: Fix sprite compositing when sprite tiles go out of bounds Misc: - GBA I/O: Update KEYINPUT in internal I/O memory - SDL: Use SDL_JoystickRumble where available - Wii: Add adjustable gyroscope settings
» Русификация игр 11:55
» [PS2] Open PS2 Loader (делимся впечатлениями) 11:23
» Нужен совет Sony trinitron без scart 11:00
» River City Girls 10:54
» Эмуляция Nintendo Switch 10:48
» Battletoads FanGame [PC] 10:37
» [PS] Трехмерные платформеры на PS1 с нормальной камерой 10:35
» Нейросети в помощь ромхакерам - возможно ли такое? 09:27
» Юмор 06:32
» rpcs3 - Эмулятор PS3 23:44
» Проблема с картами памяти 21:25
» Что вы слушаете? 21:09
» Клон 8290 - 8492 не запускает MS 20:05
» Sega Saturn Emulators 19:58