- AvP multiplayer fixes - Fixed some player projectile weapons not colliding with other players - Fixed a bunch of AI projectiles not being correctly synchronized - Fixed an issue which would sometimes cause AI to stop attacking - If a human player teleports into a new level without a weapon, the shotgun is now automatically granted - Fixed a bug which could sometimes cause bigpemu_net_behind to misreport - New script functions: bigpemu_net_hostmsg, bigpemu_net_disconnect, and bigpemu_net_lastclient
![Knights of the Round](http://ss.emu-land.net/snes_pict/Knights_of_the_Round.png)
Knights of the Round
Игры Super Nintendo (SNES)
» Во что сейчас играем? 07:25
» SEGA MD Vibro 06:12
» Про YouTube и всё такое 03:53
» Мисс Стримерша - голосовалка 02:50
» Совместное прохождение игр c участием Ниндзя 00:47
» Kinbeas vs. Charmy Games 00:13
» Русификация игр 23:22
» BASIC на Сюборе (киборде, магистре и т.п.) примеры программ и т.д. 23:14
» Футбол 20:37
» "Многоигровки" на Денди 17:43
» Ремонт джойстика BT Warrior 17:39
» RGB кабель с синхронизацией по люма 17:37
» Флешкартриджи Ramfactory [masyanya] - техподдержка 17:03
» [ZX Spectrum] Диктатор (политическая стратегия) - расширение контента 17:02
» [ALL] Ваши хаки 16:56