- Added variable-sized EEPROM support, thanks to Reboot for providing some test cases. 512 byte and 2KB EEPROM settings are picked up from the MRQ file if it exists, otherwise any number of EEPROM address bits can be specified via the -eeprombits command line option - Added JaguarGD bank switching support - Fix for exception-handled M68K reads in unmapped address space - Fix for Blitter not correctly wrapping cyan/red on add when ADDDSEL is set, thanks to ScatoLOGIC for reporting the BattleSphere bug which led to this fix - Fix for Blitter not starting on the correct bit when block width is less than pixel size and phrase mode is not enabled, thanks to ScatoLOGIC for reporting the BattleSphere bug which led to this fix
» Все о Nintendo 17:06
» Артефакты SCHP1000 17:06
» rpcs3 - Эмулятор PS3 16:48
» Поиск музыки, фильмов, передач и др. 15:43
» Пройденные игры 15:17
» Dendy junior 15:14
» Ремонт Sega Mega CD Model 1 14:37
» Как с помощью RGB настроить цветовую схему PAL? 13:34
» Системные требования: минимум для эмуляции 13:24
» Какую SNES брать? 13:21
» Как на новоделах поиграть в Battletoads 1? 13:11
» народ скажите пожалуйста как правильно пользоватся прогой yy-chr 13:00
» Брак монитора? 10:34
» Совместное прохождение игр c участием Ниндзя 08:56
» Геймпады 8bitdo m30 08:46