Просмотр сообщений

В этом разделе можно просмотреть все сообщения, сделанные этим пользователем.


Сообщения - B0nus

Страницы: Назад 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 ... 16 Далее
152
FourDO 1.0.3.0 Alpha

Key changes
  CD-Rom support – Play straight from CD!

Minor changes
I added a "File -> Close" option to close whatever is currently open.
The option to "load state" on startup has changed into an option to "load state" whenever a game loads. For example, if you open a different game while 4DO is open, it'll do an automatic "load state" for that game.
4DO now remembers the directory that you last selected a CD image file from.
I renamed some of the menu items to make their use more clear.

http://sourceforge.net/projects/fourdo/

153
это я там успел отписаться чуть пораньше.
я им частенько новости подкидываю на сайт  :)

155
уже 1.0.2.0
http://sourceforge.net/projects/fourdo/files/

интересно что из этого хака в конце концов получится.
вдруг обгонят Freedo  :)

156
http://www.try2emu.net.pl/pl/322/134/322/Wiesci---Emulatory/5109/CDi-FourDO-10155-Alpha

FourDO 1.0.1.55 Alpha.

In this version, I sought out to flesh out some of the basic UI features the emulator needs. I have added the following:
Full screen mode – I'm still using winforms to blit images, so this is merely windowed fullscreen mode, but it's performing rather well.
 Window resize snapping – The window resizes to 50% original screen width intervals. For example, you could resize the form to 350% by 200%. I vainly added it because I've always preferred emulators with this feature. This setting can optionally be disabled by the user.
 Toggle for preserving image aspect ratio
Toggle for image smoothing. (i.e. Nearest Neighbor vs. Binlinear)
Ability to reset the console.
Ability to pause emulation and step frame-by-frame
Toggle for remembering the pause status of the emulator at startup. (this will primarily be useful to developing 4DO)

157
Captain Quazar (1996)(Studio 3DO)(US)[!] и Gex (1995)(Crystal Dynamics)(Eu-US)[!] вполне нормально играются.
а вот NFS виснет намертво.

158
запустил на нём несколько игрушек, вполне сносно работает эмулятор.
экзешник по размеру совсем другой 173 кб против 740 от фридо.
хотя в папке эмулятора есть подозрительный dll файл "FreeDOCore.dll"

159
http://www.emucr.com/2011/08/fourdo-v1000-alpha.html

ещё один эмулятор 3DO или очередная переделка какого-нибудь ивана ?

163
попробуй использовать другой виртуальник например magicdisc или daemon tools, мне помогало.

164
r384
http://www.megaupload.com/?d=HV9VCNJ2

в архиве только экзешник, просто положите его в папку от более старой версии.
теперь уже 2 джоя для ягуара настраиваются.

165
тормоза будут обеспечены.
для SSF нужен мощный компьютер.

169
а помоему лучший эмулятор N64 это 1964.

170
Virtual jaguar 2.0 r364
http://www.megaupload.com/?d=ERY64H2J

незабудьте добавить в папку эмулятора QT-файлы.

171
новый билд эмулятора atari jaguar.
 Virtual Jaguar 2.0 r358 http://www.megaupload.com/?d=8FKVYWZ7
 в архив включены все необходимы dll файлы.
 ромы должны находиться в папке software, в качестве лучшего сета ромов для VJ советую использовать No-intro.

на страничке эмулятора в сырцах указана ревизия 360, может кто скомпилит ;)

172
просто укажи папку с ромами для snes и нажми кнопку "scan", утилта увидит твои файлы, потом нажми "correct" и переконвети их.

173
я уже давно использую этот эмулятор, помоему это один из лучших, пересмотрел кучу различных эмулей ps1 но понравились только два xebra и psx 1.13.
ещё кое-что, у меня семёрка 64-битная и экзешник xebra у меня не запускается никак, хоть кидай туда биосы, хоть переименовывай их бесполезно, запускается только arbex, может он специально сделан для 64-битных систем.

174
это неофициальная сборка, хак или утечка wip билда ?

176
Starscream, попробуй ещё этот эмулятор XM6i, последняя версия 0.30 вышла всего 3 недели назад
http://xm6i.org/download.html

а здесь настоящий клад для любителей японских компов sharp x1, sharp x68000, sharp mz, nec pc 6001 - 9801, Fujitsu, и многое другое.
http://fullmotionvideo.free.fr/forum/index.php

177
чтото нашего япошку прорвало, новые версии так и сыплются, только успевай обновлять:

Ootake 2.56

Ootake v2.56 changelog:
 - The speed and timing were brought close to the movement of a real machine.
 In the visual scene of "Tenshi no Uta 2", the problem that the screen
 stops (with some PC environments) was solved.
 - Additionally, a detailed part has been improved and corrected.
 + The execution file for "Windows 98/Me" was opened to the public. The
 operation test is not done. Please see "Readme98.txt" in the ZIP file
 about details and notes, etc.
 http://www.ouma.jp/file/Ootake256-for98.zip
 + I began Twitter. (Japanese language)
 http://twitter.com/kitao_n

EdHell, жду новый билд без зелени  ;)

178
ябаус вообще тяжело использовать, какую бы игру я не запускал на нём везде сплошняком лезут баги, кривая отрисовка текстур, тормоза и многое, многое другое.
а SSF работает практически идеально, можно играть в 99% любых игр и причём без ошибок, получаешь огромное удовольствие.

кстати SSF обновился:

SSF 0.12 beta RC1

Fixed CD block processing.
LFO of SCSP processing was corrected.
SH2 process was implemented on slot illegal instruction.
Fixed-line color processing in the plane of rotation.
Fixed rendering.

The state saving data changed version.
Always Running VDP1 Fixed a bug in the thread options.
Options established a process to set priorities.
When FDD Bakkuappuraiburarifukku enable / disable option established a.

http://www7a.biglobe.ne.jp/~phantasy/ssf/

179
http://www.ouma.jp/ootake/

уже 2.54 версия.

Ootake v2.54 changelog:
 - V-Sync (function to redraw screen smoothly) processing has been improved.
 The tempo of a built-in sound source (carve of a detailed rhythm) is
 steady, and it has approached a real machine. And, when the window of
 Ootake was brought to the upper part of the screen in some personal
 computers, the bug of V-Sync was solved.
 - The message display processing has been improved. The overall operation
 lightened in some measure. And, when the desktop is used by a classic
 style with WindowsXP, the bug that the label of the window blinked (
 generated from v2.50) was corrected.
 - The speed and timing were brought close to the movement of a real machine.
 In "Final Lap Twin", when the hero enters the course in the field, the
 problem that the screen occasionally fell into disorder by one frame (
 generated from v2.07) was solved. In the stage 3 of "Dragon Saver", when
 the wall moves, the problem that the display of one line falls into
 disorder was solved. I think that the timing approached a real machine in
 other games, too.
 - Additionally, a detailed part has been improved and corrected.
 + The execution file for "Windows 98/Me" was opened to the public. The
 operation test is not done. Please see "Readme98.txt" in the ZIP file
 about details and notes, etc.
 http://www.ouma.jp/file/Ootake254-for98.zip
 + I began Twitter. (Japanese language)
 http://twitter.com/kitao_n

180
Эмуляторы консолей 1-4 поколений / Re: Snes9x
« : 30 Апрель 2011, 18:03:50 »
кстати о ZSNES, что это за билд http://www.emucr.com/2011/04/zsnes-portable-151-test-1.html

и ещё, Bsnes обновился ,0.78 версия.

http://byuu.org/

0.78 Changelog:
memory and most registers are now randomly initialized on power-up
fixed auto joypad polling issue in Super Star Wars
fixed .nec and .rtc file extensions (they were missing the dot) [krom]
PPU/accuracy now clears overscan region on any frame when it is disabled
PPU/compatibility no longer auto-blends hires pixels (use NTSC filter for this)
added hotkey remapping dialog to input settings window
added a few new hotkeys, including quick-reset
phoenix API now auto-sizes widgets based on font sizes
file dialog once again remembers previously selected file when possible
updated mightymo's cheat code database to April 19th release

Страницы: Назад 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 ... 16 Далее