- Debugger's cycle-accurate display update option now only displays pixels up to the raster location in the current frame - Debugger's Run To conditions correctly override +3 floppy controller breakpoints - Fixed right-hand edge corner curves being slightly wrong in fullscreen mode - Fixed RETI/RETN interrupt behaviour - Added some (useless, atm :p) conditional breakpoint "documentation"
» NES не работает! 16:38
» Нужен совет Sony trinitron без scart 16:00
» Sega Saturn Emulators 15:26
» PCSX2: Эмулятор Sony PS2 (продолжение) 14:41
» Совместное прохождение игр c участием Ниндзя 14:38
» Нейросети в помощь ромхакерам - возможно ли такое? 13:56
» [SMD] хакинг Dune: The Battle for Arrakis 11:54
» Rush'n Attack (NES) 11:27
» rpcs3 - Эмулятор PS3 10:42
» Помогите найти принципиальную схему колна 09:59
» Battletoads FanGame [PC] 09:37
» Retroarch 08:29
» Вопрос по мертвым зонам неоригинального DUALSHOCK 2 02:54
» [PS] Трехмерные платформеры на PS1 с нормальной камерой 23:29
» Юмор 21:51