Новости > Показать отдельно
PCSX2 v1.2.0
Tempest, 21:46, 02-02-2014
Обновился эмулятор Sony PlayStation 2 для Windows, Linux и OS X.
Windows
Core:
microVU fixes for Dreamworks games, later Tony Hawks games, Evil Dead and others
Fixes to New GIF unit to solve regressions
microVU bugs fixed (affecting Extreme-G Racing and others)
CDVD fixes (Impossible Mission now boots)
Path 3 arbitration and timing refinements
MFIFO fixes for DDR games
Huge DMAC bug fix solving most of the problematic videos. (Baldurs Gate 2, Katamari Damacy and more)
Memory card support improved in many games, now supports PSX memory cards also Multitap support improved greatly
Many game fixes for COP2 problems inherent with emulation. (Ace Combat, Forbidden Siren and others)
VIF Unpack optimizations
VU Delays added to fix the graphics of Snowblind engine games (Champions of Norrath, Baldurs Gate 2)
Various other game specific fixes in GameDB
NVM file creation (if one doesn't exist) now fills in iLink ident. (Age of Empires 2)
SPU2-X:
Improved DMA system
Fixes to reverb
Improved time-stretcher recovery on extreme speed changes.
Portaudio (providing WASAPI in Windows, ALSA/+OSS in Linux) now supported and the default output module. Latencies with this mode are lower than other modules
GSdx:
Improved adapter selection for detecting of videocards
CLUT (Color LookUp Table) fixes for games such as Disney Golf
Texture Offset options added to help improve upscaling artifacts
OpenGL mode added (Experimental currently)
Various CRC hacks
Hack for NVIDIA cards, solves problems with stretching on drivers above 320.18
New shader resources! Complete PCSX2 FX Revised 2.0 by Asmodean has been integrated
DEV9ghzdrk:
Improved support for online play and make the users MAC address unique.
Linux
Core:
Support for external patch (pnach) files
OnePad changes:
Bugfixes for multiple button presses
Bugfixed memory leaks
ZZogl:
Added support for MESA drivers
Bump OpenGL requirement to 3.0 with floating texture
Various OpenGL fixes
SPU2-X:
Added SDL Backend
The PCSX2 executable has been built and tested with PGO optimizations enabled so it will be an extra 10% faster over regular SVN builds.
Слоупок [22:12, 02-02-2014]
А, что версия 1.1.0 уже появилась?
Shang Tsung [22:30, 02-02-2014]
Вообще-то давно.
NoName [09:45, 03-02-2014]
В Dragon Quest VIII на Core2Duo меньше просадок fps стало, у кого I7 летать будет.
"Вася Super Mario Bros поправили."
"Вася Super Mario Bros поправили."
Abel [15:15, 03-02-2014]
В Tsugunai Atonement тоже меньше просадок fps стало. Выкручивать стилинг уже не требуется.
Gamer [06:58, 04-02-2014]
Burnout 3 теперь нормально идет? Надо скачать проверить.
» Flash-картридж для SEGA из Китая 15:23
» Русификация игр 15:21
» Ремонт Sega Mega CD Model 1 15:19
» Эмуляция Nintendo DS(i) 14:56
» SNES трясется картинка на ЖК SONY 14:56
» Артефакты SCHP1000 14:53
» Файтинги на ПК 14:49
» коррекция видеоусилителя 14:33
» Совместное прохождение игр c участием Ниндзя 12:56
» rpcs3 - Эмулятор PS3 12:18
» Микросхемы для изготовления картриджа. 07:56
» Системные требования: минимум для эмуляции 07:52
» народ скажите пожалуйста как правильно пользоватся прогой yy-chr 02:00
» Disturbing Horror Games, Видеообзоры малоизвестных хоррор игр 00:48
» Эмуляция Nintendo Switch 23:23