- fix GL renderer not working at all on certain setups - add 32bit writes to certain IO ports (fixes some freezes) - OpenGL: disable vsync under Windows - fix bug when mapping a joystick axis but no button - set kMaxIterationCycles to 64 (old value 16) - fix potential crash when pressing Escape with menus opened - OpenGL: remove shitty hack - OpenGL: better lines - fix potential crash when closing emu
» Проблема с картами памяти 00:33
» Совместное прохождение игр c участием Ниндзя 00:13
» [SMD] хакинг Dune: The Battle for Arrakis 23:45
» Sega Saturn Emulators 23:34
» zsnesw151 (SNES) 23:27
» Юмор 23:26
» Rush'n Attack (NES) 22:46
» Репродукция мануалов для игр 21:41
» Новая защита Denuvo нагоняет страх на честных пиратов. 21:30
» Retroarch 21:15
» NTSC На клоне MD2 20:25
» NES не работает! 18:51
» Эмуляция Nintendo Switch 18:00