- PSX: Fixed various inaccuracies in the SPU reverb emulation code - PSX: Fixed quasi-benign dereferencing of a null pointer in the GPU code when playing a PSF - SNES-Faust: Fixed a crash when an MSU1-enabled game tried to play MSU1 audio but no audio tracks existed - SNES-Faust: Only create MSU1 multithreaded audio reader object if at least one audio track is available - SNES-Faust: Fixed a design flaw in the MSU1 audio track loading code that broke loading of audio tracks when the game's filename included a "%" character - SS: Fixed compilation errors after configuring with --disable-debugger - SS: Fixed compilation errors with clang
» Sega Saturn Emulators 12:25
» FAQ по флешкарикам для SNES/Super Famicom 12:23
» [PS2] Open PS2 Loader (делимся впечатлениями) 12:20
» River City Girls 12:13
» Battletoads FanGame [PC] 12:08
» Перепайка BIOS на PS2??? 11:28
» Эмуляция Nintendo Switch 10:31
» 50 оттенков чёрного. Или как это понимать. 09:49
» Flash-картридж для SEGA из Китая 08:12
» Неадекватный вторичный рынок девайсов 06:31
» Dendy Junior (201-11180-6100) 06:26
» Русификация игр 21:51
» Road Rash 3 есть ли нормальные хаки и будут ли они вообще? 21:08