Просмотр сообщений

В этом разделе можно просмотреть все сообщения, сделанные этим пользователем.


Сообщения - ElectrixX

Страницы: [1] 2 3 4 5 ... 30 Далее
1
на начальном

2
Бог услышал мои молитвы!))

3
Народ напомните чем можно индюшатину от стима отвязать? Типа katakana war например. Мелочь на рпг мейкере. Я купил,но не хочу на рабочий комп стим ставить.

_https://mr_goldberg.gitlab.io/goldberg_emulator/

4
у меня фаервол пропускает только те которые я ему задал

5
Пробовал отключать ей доступ в интернет разными способами, но всё без толку.

Значит плохо пробовал, 11.10 у меня давно, и не обновляется.

6
О сайте Emu-Land.net / Re: Новости
« : 23 Октябрь 2021, 13:46:14 »
FCEUX 2.5.0
The 2.5.0 release features significant enhancements and improvements to the Qt/SDL port. Specifically the debug tools and AVI recording capabilities.



Common



Emulation Core

Fixed SYA and SXA opcodes in CPU. Blargg's NES CPU TEST #5 now passes.


Qt/SDL



New Tools

Added built-in AVI RIFF Tree Viewer.


Debugger

Redesigned debugger layout to optimize space usage.
Window layout uses relocatable tabbed viewports to allow for layout customization.
Added a tool bar for commonly used debugger buttons.
Moved many configuration options to debugger window menu to save space.
Added syntax coloring options to assembly code viewer.
Added opcode description popups to assembly code viewer.
Added assembly code custom font selection option.
Added symbol tool tips and address look ahead popups for assembly code viewer.
Added navigate backwards/forwards line history to assembly code viewer.
Added breakpoint on unlogged code/data feature.
Added breakpoint on execution of a specified PRG-ROM address.
Added step back one instruction feature (experimental)


Hex Editor

Fixed draw logic to ensure that highlighted text coloring takes precidence over activity coloring.
Fixed crash in hex editor when searching with Ctrl+A


Input Control

User can now save up to 3 alternate sets of gamepad button bindings in addition to the primary set.
Advanced gamepad bindings (to hot key functions) are now stored for each individual gamepad by GUID.


Lua

Build fix for static linking of lua. Ensure proper compiler flags are set for linux and mac OS to enable lua plugin functionality.


Movies

Added optional linking of ffmpeg (libav) libraries for AVI recording. Provides full use of available encoders and options.
Implemented AVI 2.0 Indexing Specification. This new indexing scheme eliminates 2GB AVI file recording limitation.
Fixed video messages and HUD presentation AVI display options.


GUI Improvements and Bug Fixes

Went through all debug tool windows and made sure that all configuration options are saved (persist on application restart).
The position and size of all debug/tool windows is now saved at window close and restored at window open.
For debug windows, if attempting to open a window that is already open, that window is raised to top and focused.
Bug fixes for scroll bar presentation on custom viewport widgets in debug tools windows (debugger, hex editor, trace logger).
Added main window context menu to Qt GUI.
Various color customization options for debugger and hex editor.
Changed hot key config window tree layout to sort keys into logical groups.
Added offline help documentation viewer feature. (chm viewer for windows and Qt help engine for unix)


Video Improvements and Bug Fixes

Fixed video message positioning so that it is not clipped when 8 pixel side clipping is active.
Added integer frame rate option to better sync video with monitor refresh.
Changed update rate of video frames per second display so that it is more readable.


Sound Improvements and Bug Fixes

Added option to mute sound when main window is not in focus.
Improved sound sample underflow/overflow algorithm to allow for better scaling with running the emulation at faster/slower speeds.
Sound sample processing efficiency updates.
Added an audio buffer percent usage indication and
an audio sink starve counter to sound config window for debug purposes.



Build Improvements

OpenBSD OS build fixes.

7
Разное / Re: Ваши рабочие столы
« : 16 Октябрь 2021, 21:53:10 »
у Вас тоже, почти, ничего не меняеться?))))

8
Hard'n'Soft / Re: покупка/сборка ПК.
« : 16 Октябрь 2021, 20:47:40 »
та давно уже зависла

виндовая тоже не обновлялась долгое время, но Бог услышал мои молитвы)))

пишет автор

да, знаю, говорил Казанский, когда бухали с ним в гараже...

вроде нет под досом

exactly((

Добавлено позже:
2 дня назад ,ты под «Рапид» из судьи Дредда?

Ma-Ma Is Not The Law.
I Am The Law.

Я подумал, что ты не в курсе про новые версии после 4.xx

10
Hard'n'Soft / Re: покупка/сборка ПК.
« : 16 Октябрь 2021, 18:33:04 »
опа не заметил ,вика обновилась ...

уже давно...
еще бы музейный экспонат обновил под uefi, или хотя бы для ahci

11
Ей за него задонатили.

12
Общий / Re: Серия Castlevania
« : 29 Сентябрь 2021, 18:09:37 »
horek3, _https://hiddenpalace.org/Castlevania_Bloodlines_(Oct_3,_1993_Prototype)

13
Hard'n'Soft / Re: Windows 10
« : 20 Сентябрь 2021, 18:43:16 »
обновление

14
так я и не понял, батарейку то нашел?

15
На эмуле vba-rr
Включил игру Prehistorik Man на ГБ. После заставки с названием уровня игра вылетает с сообщением:
"Error. Unknown opcode fd at 48df"
Что это значит? Это лечится или только другой эмуль брать?  :neznayu:

Этот что ли?
238970-0

17
проще сказать где этой информации нет))

как минимум:
238893-0

при скачивании видно:
Win32: fceux.zip
Win64: fceux64.zip
Win64 Qt/SDL: qfceux64.zip

исполняемый файл: qfceux.exe

скорее всего у тебя win32 билд, раз ты слона не заметил)

18
в версии 2.4.0 джой стал определятся как клава, и причем любая кнопка как KB:128

Button binding dialog fixes, XBox controller support fixed

Cluster, большое спасибо!

19
Xbox Series X WL Controller
W10 20H2 x64
Google Chat, скину контакт в личку

20
в версии 2.4.0 джой стал определятся как клава, и причем любая кнопка как KB:128

238627-0

в 2.3.0 нормально

238629-1

что-то видимо произошло??

здесь еще работает:

238631-2

какой то коммит за 8е июня все сломал, Зеромус с Кластером перестарались((

21
Hard'n'Soft / Re: Windows 11
« : 30 Июнь 2021, 11:19:20 »
встройка работает

22
Hard'n'Soft / Re: Windows 11
« : 30 Июнь 2021, 09:14:08 »
дискретный сам воткнешь в разъем на плате

23
Hard'n'Soft / Re: покупка/сборка ПК.
« : 21 Июнь 2021, 09:21:41 »
отлично, бери

HardWareMan: не материмся!

24
Hard'n'Soft / Re: Windows 11
« : 21 Июнь 2021, 09:19:18 »
первый пункт понравился, у меня на иде диске будет грузится на пол секунды дольше.

25
Кластер красавчик, и изменяемое окно открытия архива сделал и иконку поменял.

26
А может модеры под..... немного, и вместо того что бы следить за порядком подливают масла? Он больной, это понятно, но Вы же власть типа)) должны ганять всякую нечисть вроде меня меня а не сами быть ею.

27
я же взял 64битный всеух))
тоже работает, вот:

237693-0

28
только в NNNesterJ поменялась картинка, и в папке появился лог: DDrawCompat-nnnesterJ.log

237689-0

30
Хорошо бы кто-нибудь проверил, как на соврменных AMD дела обстоят.

rx480, что надо делать?

Страницы: [1] 2 3 4 5 ... 30 Далее