- Fixed SA1 division with negative dividend again - Fixed timing on several instructions - MSU1 audio with no loop point will not repeat from start - Modernized some old memory-related code - Fixed a desynchronization in interlaced modes and reporting - Remove SA1 access to WRAM - Added second set of registers between S-DSP and S-SMP. Fixes PAL version of Virtual Bart Gtk + Windows: - Added a Vulkan graphics output method. Similar to OpenGL, this can use libretro's slang shaders - Changed the automatic frame skip throttle to take place immediately before showing the frame, making VRR work better - Add menu item to clear recent files entries - Add fixed window size changes up to 10x Windows: - Improved the shader parameters dialog with sliders and resize - Allow disabling adding registry entries. Deletes any existing entries when the option is disabled Gtk: - Switched to CMake for build system. Removed meson - Fixed some keys not working with modifiers - Removed graphics options most people won't understand or need - Improved wayland support. Handle fractional DPI properly
» Русификация игр 18:39
» Battletoads FanGame [PC] 18:33
» ePSXe: Почему некогда самый популярный эмулятор PS1 ныне "пикникует на обочине"? 18:28
» [SMD] Earthworm Jim дизассемлиброванный исходник 18:23
» Юмор 18:11
» Clone Sega MD2 BG-688 Проблема с геймпадами 16:58
» Новая защита Denuvo нагоняет страх на честных пиратов. 16:25
» Помощь в идентификации PSX Modchip 15:10
» Retroarch 13:50
» Запускаяется только первая игра на многоигровке 12:55
» Famicom и новодельные картриджи 12:47
» DuckStation - эмулятор Sony PlayStation 12:22
» Системные требования: минимум для эмуляции 08:56
» Совместное прохождение игр c участием Ниндзя 03:29
» Double Dragon Zeebo Version 23:02